torsdag 8 oktober 2009

På benen igen

Äntligen så är man på benen igen. Efter att ha haft huvudvärk och feber och varit dunderförkyld. Så nu känner jag mig lite bättre, jag har däför inte orkat blogga. Men så klart så missar jag ju det roliga med jobbet. Vi som ska åka på internat till Hässleholm från torsdag till fredag med övernattning jag får allt stanna hemma så typiskt vilken osis man ska ha. Annars så har här inget hänt har inget roligt att berätta mer än att grabben har varit hemma på lite ledighet från skolan det är ju alltid roligt att barnen vill komma och hälsa på. Så i morse klockan 0600 körde jag honom till stationen där han skulle ta tåget till Göteborg. Har precis pratat med honom och han är framkommen skönt. Jag saknar honom alla redan. Gubben han är oförskämt pigg trotts att han är nyopererad man kan inte tro att han har gjort en bypass magoperation.

1 kommentar: