tisdag 29 september 2009

Gubbfri

Från och med i morgon är man utan gubben i en hel vecka. Nädå han ska inte åka på semester. Han ska till Ljungby sjukhus för att göra en bypass magoperation. Han ska gå ner i vikt från 143 kilo till ca 85-90 kilo. Han blir nog årets badpojke nästa sommar. Själv så har jag tagit semester och mamma kommer hit till mig och ska vara här någon natt. Kuuuul. Idag är det riktigt rått och fuktigt ute. Det känns att hösten har kommit nu. I går hade vi den första riktiga höstdagen det regnade och blåste nästan stormvindar. Nog snart dax för täckjackan när man jobbar kvällen. Idag ska jag städa och tvätta. kramar till er från mig det blev ett tråkigt inlägg men vet inte riktigt vad jag ska skriva har just nu slut på ideer.

4 kommentarer:

  1. Gott med en liten höstsemester...
    Här börjar också bli kallt så nu är täckjackan framme..

    Hoppas allt går bra med makens op.
    Tisdagskramen

    SvaraRadera
  2. Så snygg du är och såna fina foto. Har du själv beställt det eller är det för något arrangemang?
    Var beställer man det och vad kostar det?

    Sånt skulle jag med vilja göra, har knappast några bilder på mig själv.

    Ursäkta 20 frågor.;o)
    Kram

    SvaraRadera