torsdag 3 september 2009

Orust och Ullared


Godmorgon på er alla morgonpigga. Då var det Torsdag igen, fanken vad tiden den går man hinner knappt med. I Tisdags så var jag ju med grabben på Orust Han tittade på sjömansskolan ska eventuellt börja där. men jag kunde inte ta kort från Tjörnbron för jag hade så mycket bilar bakom mig att jag inte kunde stanna till. Och synd var det för oj vad det var vackert och vilken utsikt sen. Och strålande solsken hela tiden. Sen på vägen hem så körde vi inom till Ullared och shoppade lite. Det var mest grabben som hittade en massa kläder till sig. Jag hittade inte så mycket kanske för att vi var där så sent som klockan 16.00. Men jag hänger inte läpp för det ska ändå dit snart igen. Igår var jag och hälsade på tösen och lillgrabben. Han börjar minsann bli stor nu. Fyller 1år den 15:e. och jag fyller den 18:e. Ikväll och i morgon jobbar jag kvällsskiftet sen är man ledig i 9 dagar skööööönt. Jag har tagit semester. Ska egentligen inte göra något mer än slappa och besöka tösen och lillgrabben. Och till Laholm till den stora grabben. Ha nu en bra dag och kram på er alla.

4 kommentarer:

  1. Ja tiden den rinner iväg...Ha det gott och njut din kommande ledighet!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Javisst är jag mormor till världens sötaste gosse

    SvaraRadera
  3. Ja nog har jag goa vänner allt och tack o lov flera såna goa vänner...som förgyller livets små stunder.. =)

    Ha en skön helg!

    SvaraRadera