fredag 11 september 2009

Lida pin















Man fick verkligen lida pin hos frissan i går. Först hättan på huvudet, sen fram med den stora kroknålen , dra ut håret genom små hålen AJ;AJ;AJ. För visst gör det ont. Sen på med blonderingsfärg och man ser ut som en jättebaby med det inklenat ha,ha,ha. Jag var ljus innan men nu är jag verkligen riktigt ljus ska ta ett kort på mig i morgon när jag är i ordninggjord, innan jag ska köra på kalas. Men det blev verkligen bra. Ingen på jobbet känner väl igen mig på måndag.

2 kommentarer:

  1. *S* ja, man känner sig verkligen Så snygg med den hättan på huvudet! NOT ;)
    Fast antar du e´grann som få nu ;)

    SvaraRadera
  2. Aj, aj!!!
    Folieslingor är bättre!
    Jag är ganska så "hårsår" så folieslingor passar mig bäst och så kan man mixa olika nyanser....
    Ha en trevlig fredag kväll/Kram

    SvaraRadera