onsdag 16 september 2009

Världen är bra liten

Eller kanske ska jag säga att facebook är bra stort. Jag har hittat en gammal barndomsvän där. Vi gick i skolan tillsammans och vi hade bara så kul när vi var tonåringar. Jag minns speciellt då vi rymde hemmifrån. Vi var nog 14 år båda två. Vi stack iväg med en varsin kille som jobbade på skoogs tivoli. Och vi var nog borta i nästan 2 veckor innan vi kom hem igen. Gissa om vi fick utegångsförbud. Min vän hon hade långt mörkt hår som gick ända ner till midjan. Bara för att ingen skulle känna igen oss så bad hon mig klippa av håret och det gjorde jag det blev superkort. Man kan nog säga att vi var ganska vilda hon och jag. Men nu har hon flyttat till Norge. vem vet kanske kan man åka dit och hälsa på över en helg och bara skaratta åt gamla minnen. kram på er alla. Nu ska jag sätta igång och städa innan jag ska jobba. Måste ha fint till fredag då jag har födelsedag.

5 kommentarer:

  1. Åk på besök till Norge! Jättefint här!

    SvaraRadera
  2. Kul när man hör från gamla vänner som man inte pratat med på åratal..
    Facebook är ett jättebra kontaktnät tycker jag och hjälper mig att hålla tät kontakt med släkt och vänner i Norge..
    Ha en fin kväll/Kram

    SvaraRadera
  3. Hej där! Ramlar in via Bibban (tror jag...de blev en stor bloggprommis idag..hihi). Tänkte jag kunde lämna ett avtryck...=)
    Ni lät onekligen mer vilda än tama, du och barndomsvännen! Låter som om ni verkligen skulle behöva snacka igenom era äventyr! =)
    Kram och du - ha en fin dag!

    SvaraRadera
  4. Ja nog var vi mer vilda än tama stackars våra mammor de hade det minsann inte lätt

    SvaraRadera
  5. Det är en av dom positiva sakerna med facebook, man får kontakt med många man inte har pratat med på jättelänge! Hoppas ni kan ses och skratta åt många roliga minnen tillsammans snart!

    kram

    SvaraRadera