torsdag 11 juni 2009

I kväll blir det fest

I kväll blir det fest på Bergakungen här i Osby. Det är för dom som är medlemmar i personalklubben. Och det är jag. det finns bara 70 biljetter så vi har beställt i god tid. Vi är några från jobbet som ska dit, ska verkligen bli jättekul har aldrig varit där. men de som har varit med på det tidigare säger att det är roligt så vi får väl se. Kostar ju bara 100 riksdaler och då får man välkomstfrink, mat (grillat med tillbehör) plus att det blir underhållning. Jag berättar i morgon hur det blev. Synd bara att man ska upp med tuppen i morgon för att jobba men en flaska vin ska man nog klara av tror jag åtminstone en halv tar jag med mig. Ja sen kommer min jobbehelg men det ska ju bara vara skitväder med en massa regn så det underlättar ju.

3 kommentarer:

  1. Ha't så kul i kväll, Sivan.
    Klart du fixar en "vinare" trots jobb imorgon...;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ha det så kul din lilla festprisse;))Själv ska jag jobba o jobba o jobba
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  3. God morgon ! åtminstone hoppas jag det. Det där med att ta det lugnt för att man jobbar kan lätt glömmas bort när man har kul ! Hoppas du inte gjorde det och är fräsch som en nyponros idag !! // kram

    SvaraRadera