måndag 29 juni 2009

Loppisen blev lyckad i Ronneby

Loppisförsäljningen blev lyckad igår i Ronneby. Men vad det var varmt, usch. Tur vi fick plats under tak annars hade jag kört hem igen. Det var 30 grader varmt. och det har vi nästan idag med. Nu längtar man efter lite regn och ännu bättre hade det varit om det kunde åska lite. Som ni ser så har jag bytt rubrik var lite trött på den andra, tyckte den här passade bättre. Sen har jag bytat mallen med. Och jag har tagit bort reklamanonnserna som var på sidan. De tog bara en massa onödig plats och man tjänade ingenting på det heller, så nu tycker jag att sidan ser bättre ut. Så ni som har haft mig på eran bloggintressesida ni måste ändra bloggadressen som är www.sivandersson.blogspot.com.
Nu får ni fortsätta ha en underbart varm dag kram

1 kommentar:

  1. Vill bara förmedla !! Allt lugnt i värmen , jag har hittat hit !!! // Kram

    SvaraRadera