tisdag 9 juni 2009

Vampyrnatt


Vaknade klockan 03.10 av att jag var alldeles kallsvettig och rädd. Hade en fruktansvärd marddröm. jag var en vampyr som körde omkring i en pytteliten blå bil ungefär som en halv nissan micra, så liten var bilen. I den körde jag omkring och bet människor i halsen. Kunde inte somna om var tvungen att gå ut till toa för att titta i spegeln på mina tänder. Vilken lättnad när jag såg att där fanns inga vassa huggtänder, men var tvungen att röka för att våga lägga mig igen. Skönt det var bara en dröm. Men hur kan man drömma något så fruktansvärt. Detta var nog en av mina värsta drömmar någonsin. Usch säger jag bara.

3 kommentarer:

  1. Ja, jag är med så glad åt hundar! Så himla mysigt. Har redan två himla fina schäfer hundar. (min mammas) Har alltid velat ha egna efter att jag flyttat hemifrån. Blir så himla tomt utan hund.

    SvaraRadera
  2. Usch Sivan, det var ingen trevlig natt du hade...
    Själv vann Christoffer & jag 27 milljoner inatt...
    Hur tråkigt är det då att vakna när saldot står på typ 17,65...SEK??
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Men Sivan..hu´jedamej vad otäckt..har du plåster åxå..eller är det sprayen kanske?
    Hoppas nästa natt blir bättre
    Kram Bibban

    SvaraRadera