måndag 15 juni 2009

Tillbaka igen

Nu är jag tillbaks här igen efter en bloggfri helg. Har kännt att jag har så mycket annat som behövs göras som man inte riktigt hinner med. Tordagskvällen var riktigt kul. Och ett riktigt hålligång är det på kärringarna. Nu är jag ledig i två dagar efter att ha jobbat hela helgen. så nu måste jag passa på att gå igenom mina kartonger som står ute i förrådet och se vad jag kan ta med mig till Ronneby den 28:e, ska bli så kul att åka dit. Där brukar jag göra mig en hacka. I år är det första gången jag får med mig gubben och även våra grannar ska följa med.

8 kommentarer:

  1. Javisst måste man ta fritt från bloggandet några dagar då och då. Du skriver om Ronneby, menar du att det är på loppis du ska. Jag skulle också behöva rensa bort lite här hemma, har aldrig varit på någon riktig loppis. Auktioner gillade jag att gå på. Tyvärr blir jag "hagalen"
    och kommer hem med skit - enligt herrn.
    Ha det så bra och en kram från Viola

    SvaraRadera
  2. Hej och välkommen tillbaka !!! Lycka till med försäljningen av allt som du vill bli av med !! Det kan bli en rejäl hacka ! Minns själv allt vi sålde som var tänkt till soptippen när vi flyttade från Dorotea till Umeå . 19000 kr inte illa !!! // kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Kul att du är "tillbaks". Ser att du har jobbat i helgen. Jag ska jobba midsommarhelgen men så är det när man har sen semester.
    Ha det gött, vi hörs :)

    SvaraRadera
  4. Har bytat bloggadress: http://monica-minvardag.blogspot.com/
    Ha en trevlig midsommar :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ja nog är det så att det finns hur mycket som helst att göra emellanåt.
    Låter riktigt intressant med Ronnebyturen.
    Önskar dig en riktigt härlig och mysig midsommar!
    Ha det gott!
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  6. hejsan
    vad har du tagit vägen.....
    ej bloggat på evigheter ju.
    har du semester eller är du sjuk.....

    SvaraRadera
  7. SAKNAR DIG DÅ BLOGGEN SIV

    SvaraRadera