söndag 7 juni 2009

Uppe med tuppen


Idag har man varit uppe med tuppen. Varför kan man inte sova när man är ledig och får sova länge. Alltid likadant när man är ledig så vaknar man vid 5.30 men när man ska stiga upp och jobba då vill man bara ta täcket över huvudet och sova vidare. Jag blir så förbannad på mig själv, varför är det så här. I fredags var jag och besiktade min bil och den gick igenom med blankt papper och den är i superskick, sköööönt. Det är alltid nervöst första gången man ska besikta en bil. Annars tycker jag att helgen har varit ganska kylig med blåst och regn om vart annat, man börjar undra om sommaren ska vara så här. Jag har oxå bokat bord till loppisen i Ronneby så det bär av dit den 28 juni. Kuuuul.

1 kommentar:

  1. Här är en som gör precis likadant..men då får man å andra sidan lång dag ledig..om det nu kan va nån tröst. ha en skön ledig dag i alla fall
    Kram

    SvaraRadera