fredag 28 augusti 2009

Seans

Igår blev det inget bloggande. Näe jag åkte med några kompisar till Killeberg här utanför Osby och gick på en seans istället. Jättespännande, har varit på några stycken. Vid slutet av seansen så frågade hon om någon hade ett namn som började på S. Då var jag kvick på att sträcka upp armen. Hon kom fram till mig och höll min hand och läste av min energi. Och allt hon sa stämmer in till 100%. helt otroligt egentligen. Det här var hennes sista seans i Sverige innan hon flyttar till Italien. På tisdag ska jag till Göteborg med grabben han ska besöka skolan han ska börja på. Den ligger utanför på Orust. På hemvägen blir det nog en sväng in till Ullared tänkte jag. Idag är min lediga dag. Tänkte fortsäta att sy på mitt lapptäcke lite. Ska snart visa hur långt jag har kommit. Kan säga så mycket att det har blivit några rutor. Och ännu har jag inte lessnat. Nu får ni ha en bra fredag alla och sköt om er.

2 kommentarer: