lördag 9 maj 2009

En rolig historia

Här kommer en rolig historia, för att pigga upp er i regnrusket.

12 prästkandidater står uppradade nakna i en trädgård för att genomgå de slutgiltiga provet - att se så dom inte har synd i sinnet. Var och en har en liten bjällra fastknuten på snoppen. En bedårande ung skönhet, klädd som hon skapades, kommer och dansar för dom. Putar och bänder sig för den första kandidaten- ingenting händer!. Samma vid nr 2,3,4 och så vidare utan minsta klockklang. När hon visar sina behag framför nr 12 däremot, så får han så våldsam fjong att bjällran kastas av organet. generad tar han ett steg fram och bockar sig för att plocka upp den. Då hörs 11 små klockor ringa. Ha,ha,ha,

9 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad kul att du hittade till mig! Du är varmt välkommen att komma tillbaka så ofta du vill!! :) Jag skriver mest om mitt liv men även tankar som kommer upp om diverse... menm kul att du gillade den!!! =)

    SvaraRadera
  2. Haha var har du hört den?! Den var bra!
    Javisst länka du!!!
    Jag länkar till dig på min sida!

    kram

    SvaraRadera
  3. Ett gott skratt förlänger livet!
    Kram Viola

    SvaraRadera
  4. Haha rolig historia! :D

    Statistsidan är http://www.statist.se
    Det kostar att vara medlem, men om man får några roller har det ju inte så stor betydelse :)

    SvaraRadera
  5. Kul den. Jag har inte varit inne hos dig på ett tag då jag vid de sista tillfällena inte har lyckats komma ur när jag gått tillbaka till min blogg. Jag har varit tvungen att norska av datorn vid båda tillfällena. Nu tar jag en ny chans och ser vad som händer. Du har ju blogspot precis som jag.....

    SvaraRadera
  6. Haha, det var kul.;0)
    Ha en fin helg.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. HAHAHA, trevligt att du hittade min blogg, du är så välkommen så, *skrattar fortfarande åt historian*
    Lotta

    SvaraRadera
  8. Visst är det ok att länka mig, hoppas det är ok att jag gör det samma, länkar dig alltså
    Ha en trevlig söndag.
    Lotta

    SvaraRadera