onsdag 13 maj 2009

Ensam Hemma

Ja, då ska man vara ifrån kära gubben en hel natt för första gången på 7 år. Vi har aldrig varit ifrån varandra innan. Jag ska snart köra in honom till Kristianstads sjukhus. Han ska läggas in för att få sin Gallblåsa bortopererad. Han den stackaren har såna problem med gallan. Han blir kvar där över natten och får förhoppningsvis komma hem i morgon igen, om allt går bra. På vägen hem från stan ska jag köra inom min kära gulliga mamma och hämta henne. Hon ska komma och vara med mig, och ligga över här. Ska bli riktigt kul att få bara umgås med henne lite. Utan gubbar, för hennes gubbe får stanna hemma. Jag tänker bjuda ut henne på middag här på Restaurangen. Men det vet hon inget om ännu. Här skiner solen för fullt och det ser ut att bli vackert väder idag. Härligt. Hoppas ni med får en fin dag. Kram på er alla och ha det gott.

2 kommentarer:

  1. tack! men du vilken mysdag med mamsen bara...litte mor och dotter dag, hoppas det går bra med din andra hälft!

    Jag hälsar dig varmt välkommen(tack), och jag
    hoppas att du får en rolig stund. (japp då, jag kollar din blogg ca 1 gång om dagen)

    Ha de bra!

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt gått bra med kära gubben.
    Kanske är det nyttigt att vara ifrån varandra ibland, att få känna saknad, men veta att snart ses vi igen.
    Mamma blir säkert glad åt din överraskning.
    Ha det så bra. Kram Viola

    SvaraRadera