tisdag 19 maj 2009

Har bestämt mig


Nu har jag bestämt mig att från den 1 juni ska jag göra ett nytt försök att göra slut med min bäste vän (ciggen). Har varit inne på apoteket redan och köpt den nya munsprayen. Så nu blir den upp till bevis om den är så bra som reklamen säger. Har försökt med det mesta som plåster, tuggummi och inhalator. Men icke sa nicke mig har det inte hjälpt. Så nu testar jag den här produkten och hjälper inte den, ja då går jag till min läkare och ber att få tabletter utskrivna. Igår blev det inget skrivet på bloggen. Först jobbade jag hela dagen sen iväg och storhandla, sen var man helt slut. Somnade på soffan och vaknade klockan 21.30 då var det bara tt gå till kojs och sussa vidare. Vet inget mer just nu men ha en bra kväll. Kram.

7 kommentarer:

  1. Lycka till och tack för kommentar hos mig. Dina kommentarer kommer fram inget konstigt alls. De är väl blogger som krånglar.

    SvaraRadera
  2. Jiiihaaa då får jag en slutaröka kompis..jag hejjar på dej. jag har klarat mig i 14-dagar nu..känns jättebra, och så luktar man ju gott åxå..
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  3. Stort lycka till med rökslutandet! Grannen fick medicin för att klara av att sluta för ett par år sen. Det gick strålande. Därför peppade jag en kompis som fick hjälp men fick också varenda biverkan som fanns...men hon är fortfarande rökfri=) Heja dig!!

    SvaraRadera
  4. har du smakat den där sprayen?.....hm....den smakar vedervärdigt. Men lycka till med "rökslutningen"

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas det går bra för dig att sluta röka.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Finns det en munspray för sånt också? Det visste jag inte.. Huvudsaken är nog att man verkligen vill sluta och det verkar ju du vilja, så jag hoppas det går bra!

    SvaraRadera