söndag 10 maj 2009

Vill ge er alla bloggare










Hej alla mina underbara och kära bloggare!
Nu har ni sammanlagt besökt mig över 4000 gånger, det tycker jag är helt fantastiskt. Jag trodde faktiskt aldrig från början att det skulle vara så här roligt att blogga.
Från början tänkte jag att jag skulle prova på för att se, men jag räknade aldrig med att jag skulle bli beroende av att blogga. För det HAR jag blivit. Och jag tycker det bara blir roligare för varje dag, när man ser att de finns ju faktiskt de som läser min sida.
Så nu vill jag ge er alla en liten gåva från mig för att tacka er, och för att ni finns till. Ni som vill kopiera den och ta med den till er sida, VARSÅGOD. Kram på er alla.

1 kommentar:

  1. vilket bra och sött litet inlägg det där :)
    Jag håller med om att det är kul att blogga ha d bra sivan

    SvaraRadera