fredag 15 maj 2009

Rolig historia

Drängen ringer bonden: Fan chefen, jag har ett jävla stort problem här. jag körde på en gris med lastbilen och nu sitter han fast i grillen. Grisfan mår bra, men han vrider sig och skriker så hemskt att jag inte får loss honom. - det ligger en 357:a bakom sätet. skjut honom i huvudet så får du nog bort honom sen. Efter 5 minuter ringer drängen igen. - jag gjorde som du sa chefen. jag sköt honom i huvudet och sen var det inga problem med att få bort honom, men jag kan fortfarande inte åka vidare. - vad fan är det nu då? röt bonden. - Det är hans motorcykel. Det där jäklar blåljuset har trasslat in sig i höger framhjul......hallå chefen är du kvar?.

1 kommentar:

  1. Ja här gäller det att man har bisarr humor.. Ha Ha...

    La till dig som favorit på bloggportalen !!Tror min beskrivning av bloggen stämmer ... eller vad tror du.

    skrev
    Sivan
    Motivering: Helt plötsligt fanns hon bara där, bloggen med humor !

    Kram

    SvaraRadera