torsdag 28 maj 2009

Upprörande artikel i morgontidningen


I morse när jag satt och drack mitt morgonkaffe och läste Norra Skåne så blev jag så upprörd och genomledsen när jag fick syn på den här artikeln. Hur grymma och onda kan människor vara mot djur?? Jag säger bara FY FAN för dom. Hoppas verkligen de får tag på dessa onda varelser och att de får sitt straff. Kon hade bara fått de bästa köttdelarna av skurna. Vilken chock de måste ha varit för ägarna att finna sin ko så här. Stackars djur. Kan tänka mig skräcken hos kon. Man blir så ledsen när man läser detta.

2 kommentarer:

  1. Men va!? Usch så hemskt! Förstår inte hur man kan göra något sånt, blir verkligen illa berörd..

    SvaraRadera
  2. Man blir upprörd och förbannad.. Hatar när barn och djur far illa .. dom kan inte försvara sig !! Fy fan för vidriga människor !! / Kram

    SvaraRadera