tisdag 26 maj 2009

Godmorgon, Godmorgon

Godmorgon på er alla. Nu har jag hittat till min dator igen. Har inte varit ute alls på nätet på 3 dagar. Tiden har inte funnits helt enkelt, blir så ibland. Har jobbat hela helgen som var, och även igår som var min lediga dag. Hade gjort ett byte med en kollega. Idag ska det visst bli väldigt varmt. Härligt, jag blir inte ledsen för det. I eftermiddag ska jag köra in till kristianstad en sväng, sen blir det bilbingo i kväll. Och i kväll mönstrar grabben av finlandsfärjan efter att ha varit ombord i 16 dagar. Så han tar natt-tåget hem från Stockholm i kväll. Så det blir till att köra och hälsa på honom nu i dagarna. Sluta röka sprayen som jag har köpt funkar inte alls på mig. Så nu har jag ringt till min läkare för att få en tid dit, men hon är sjuk ska höra av sig så fort hon kommer igen. Jag ska be om tabletter. De ska visst vara väldigt effektiva. Man får väl testa och se. Nu måste jag börja röja upp här hemma lite. Men ni får ha en bra dag alla. Kram på er.

2 kommentarer:

  1. Skam den som ger sig, bra ta nya tag i "kampen mot sluta röka" ! Någon dag i någon tid är det din tur och du är på rätt väg i tanken ! / kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blev en vinst på bingon och att tabletterna ska funka bättre än sprayen!

    SvaraRadera