fredag 13 februari 2009

Ack du ljuva fredag

Fredag du ljuva fredag, nog är den ljuv alltid trots att det idag är den 13:e.
Fredagar är mina favoritdagar. För då vet man att det är helg.
Vilka dagar är era favoritdagar?
Tysklandsresan blir inställd denna helgen, men den blir av nästa helg istället.
Jag har min stora bebis hemma, Andy som är 27 år, och är singel. Är det någon som har en dotter som är singel och som är ute efter ett ragg så bara hör av er så fixar vi en blinddate ELLER????
I morgon tänkte jag att jag och grabben skulle köra till Tollarp och besöka hans syster och på söndag den andra systern utanför olofström.
nu ska jag fixa makaronor och kött bullar sen bär det av till Lönsboda där bingot väntar men dit bara bidrar man, själv går jag med förlust men, men
Ha en bra helg alla kära vänner och ni andra.

5 kommentarer:

  1. Jag önskar dig ett stort lycka till ta nu hem allt vad där är, gör du inte det så får du nöja dig med att du har tur i kärlek
    Hälsa gubben dig från oss med de goa vilda barnen *Ler

    SvaraRadera
  2. Hej Siv. hoppas bingot gick bra. kul o träffa dig idag! Kram Patricia

    SvaraRadera
  3. hoppas du fick med dig mycket pengar hem nu från bingot. du siv mannen i ditt liv har ej glömt att jag beställt 16 semlor av honom idag....... lika goda som i söndags tack haha. ha en riktig härlig lördag
    kram janicke

    SvaraRadera
  4. Tips! Eftersom jag själv inte haft tid, FÖRLÅT att maila dig tips och så hur man kan göra med annonser osv, kolla in www.designadinblogg.se
    Den är kanon! Det var där jag lärde mig allt =)
    Kram och trevlig lördagkväll!
    PS. Håller på MumsMåns ikväll va =D

    SvaraRadera
  5. Hej! Vilken rolig blogg, men var är annonserna man skulle trycka på? hittar ju inga! Kolla gärna in på min blogg :)

    SvaraRadera