lördag 7 februari 2009

Hej alla mina glada vänner!
Hoppas ni har haft en trevlig fredagkväll. och att resten av helgen blir lika bra.
Själv så jobbar jag hela helgen, fast idag lördag har man en lyxlördag slutar faktiskt klockan 12.30. kan inte bli bättre eller.
Har kommit hem från jobbet där jag har jättetrevliga och goa arbetskamrater, jag tycker verkligen om dom.
Jobbet kan vara hur tråkigt som helst men när man tänker på vilka man jobbar tillsammans med så går allt mycket lättare .
Nu ska jag ta mig ett glas vin och eventuelt något starkare för det är ju faktiskt lördag och då får man unna sig det tycker jag.
Men måste tänka på att jag ska jobba imorgon. fick bannor av Jannice på jobbet idag för att jag brukar köra dagen efter.
Så Jannicke jag ska inte dricka mig berusad idag, du behöver inte vara orolig jag ska vara körduglig i morgon.
Ha det gott alla vänner kanske skriver jag mer ikväll
Kram från Sivan

2 kommentarer:

  1. Ja du ajbaja titta inte för djupt i vinflaskan nu då*Ler
    Själv jobbar jag bara kvällar så jag kan ju djupdyka då jag kommer hem eftersom jag aldrig behöver köra på dagen Ha ha
    Nu blev du allt avensjuk va.
    Kram jobbakompisen
    Ps. fy så taskig du var som bytte bort våran kväll tillsammans

    SvaraRadera
  2. ja du siv haha du börjar 7 imorgon så det får bara bli lite vin ikväll.....
    usch vilken sträng jobbarkompis den där janicke är......
    glöm nu ej semlorna.
    vi ses imorg bitti kl 7
    kramiz

    SvaraRadera