lördag 28 februari 2009

Idag står det still

Idag står det helt stilla i huvudet på mig. vet inte vad jag ska skriva om riktigt.Har ingen inspiration alls.Har jobbat hela dagen ska snart gå hem. Äntligen kväll och halva helgen avklarad på jobbet. Imorgon har jag en lyxtur jobbar bara till 12.30. Har bytt bort min kväll. SKÖNT. Sen är man ledig i 2 dagar. På tisdag ska jag till Halmstad och shoppa lite.Hoppas på lite bättre inspiration i morgon. Känner mig faktiskt lite småsnuvig. Måtte man inte bli sjuk. Ska nämligen ha fest på Fredag. men tills dess har man väl kurerat sig något, Får hem och ta mig en jäkel, Kanske det som fattas. ha en bra kväll och glöm inte bort kramen.

1 kommentar:

  1. Hoppas du inte blir sjuk iiinte kul...jag vet. Ta dig en rackabjjsare så blir det bra... nya friska tag

    SvaraRadera