fredag 27 februari 2009

Fredag igen

Jaha, då var det återigen FREDAG. Men den har jag ingen glädje av, då jag ska jobba hela helgen, Usch vill inte. Nu har antalet besökare till min sida passerat över 500 stycken. KUL. Igår var min lediga dag. Men jag hade fullt upp att göra var både i Laholm och Halmstad, så inte var den då ledig minsann. For hemmifrån 08.30 och kom hem igen 18.30 sen var man helt slut, så det blev tv:n och sen somnade man som vanligt framför den. Inget ovanligt alls. Idag är jag sugen på småplättar med grädde och sylt, så det blir det till midag idag. Jag riktigt längtar till nästa fredag för då blir det fest här på kastanjen med mina kära och goa arbetskollegor. Och då blir man väl berusad som vanligt. HaHA. Det ska bli riktigt KUL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar