tisdag 17 februari 2009

I går

Kom hem efter en arbetsdag och var bara så trött. Åt, duschade satte mig i min fåtölj och somnade på en kvart, Inget ovanligt. Måndagarna är bara så tråkiga, för då vet man att man har en hel vecka framför sig.
För mig hade det gärna fått vara fredag på måndag.
Snart har tisdagen med tagit slut skönt. Jag var på apoteket idag, satt vid kassan på stolen och gjorde mina inköp när det helt plötsligt sa BUUU i mitt öra.
jag hoppade högt av förskräckelse, när jag vänder mig om för att se vem det var, så står där en för mig helt okänd äldre dam som blev alldeles röd och lång i ansiktet. hon hade tagit fel på mig och någon annan. Men oj vad hon skämdes, men nog var det roligt alltid, hon gör nog inte om det igen vill jag lova.
Nu har jag äntligen fattat hur jag lägger in bilder på min blogg. så nu får ni se mitt gulliga barnbarn han heter hampus och är 5 mån.
Dagens tankeord: VI har alltid nog med tid om vi bara använder den rätt.

3 kommentarer:

  1. Hej va kul. Då gillar du säkert Ammotrack (Hårdrock) åxå dom e goa dom killarna, säger jag ju såklart för sångaren är min son.Vi ses på bloggen kram

    SvaraRadera
  2. Hej igen jodå jag bara älskar hårdrock har dom gett ut skivor?? isåfall får man ju köpa och lyssna ha det gott

    SvaraRadera
  3. Deras hemsida http://www.Ammotrack.org där kan du se deras senaste video. Om du inte hittar så gå in på min blogg där finns en länk i inlägget AMMOTRACK hörs igen

    SvaraRadera