onsdag 18 februari 2009

Jag är bara så GLAD

Nu har jag verkligen ALL anledning att vara glad.
Fick idag veta att jag har fått en egen tjänst, har bara gått på vikariat sen jag blev färdig usk för 14 mån sen.
Vikariatet som jag har haft sen juni är nu äntligen min egen tjänst på 80%. Så man får tacka och buga i dessa dystra tider.
Nu känns allt mycket tryggare för nu vet man vart man hör hemma. och man kan planera allt på ett annat sätt.
Gissa om jag ska fira detta på lördag när jag åker till Tyskland.
Jag har sagt till gubben att jag kan köra dit sen får han köra hem för på bordershop ska det provsmakas på allting kan jag lova. Hahaha.
Ha nu en bra kväll alla kära och alla andra så hörs vi snart igen.
Så har vi haft vinlotteri på jobbet igen, alla andra vinner men aldrig jag, HMMMMM
Dagens tankeord: Den enda människa du kan ändra på är dig själv.

2 kommentarer: