onsdag 18 februari 2009

Bortgjord

Jag har ju glömt att berätta hur jag gjorde bort mig på Biltema i lördags.
Jag och grabben var på Biltema och jag skulle köpa en kåpa till min dragkrok och fett att smörja in kroken med.
Jag visste inte vad det var för fett, men grabben sa att det heter apsnor, Grabben gick lite omkring och tittade på annat och jag försökte hitta "apsnor".
Så kom jag fram till en expedit och jag frågade vart dom hade det. hon tittade sig omkring och undrade vad det var för något. Trodde nog det var dolda kameran för hon såg helskum ut .
Jag förklarade att jag hade hört att det hette apsnor, då hörde jag världens gapskratt bakom mig. Grabben hade lurat mig HAHAHAHA gissa om jag kände mig dum, Men det var ganska kul.

3 kommentarer:

  1. Ja det skall vara du till de*Asg
    Men så go som du är så bjuder du nog på det me eller hur.
    Kram Jane

    SvaraRadera