söndag 15 februari 2009

Nytt utseende

Som ni ser har jag bytt utseende på min blogg.
Tyckte att den var lite för trist eller?
Idag har man varit i Gränum hos min tös och lille Hampus som är mitt lilla barnbarn, han är bara för gullig. 5 månader idag.
Igår var jag med grabben i Tollarp och träffade hans syster (halvsyster).Det var kul, det är en klämmig tjej.
Fast man har varit ledig den här helgen så har man haft full upp, typiskt att dom ska springa iväg så fort.
Det borde vara 4 dagar på en helg (hade varit toppen).
Nu är snart den tråkiga söndagen slut (skönt) finns inga tråkigare dagar.
Fast den är ju egentligen som vilken annan dag som helst, men man vet nu att det är ny arbetsvecka för dom som jobbar, det är väl det som gör dagen så tråkig.
Eller vad säger ni??
Dagen tankeord: Att lära utan att göra, är som att älska utan att göra.

3 kommentarer:

  1. Hej på dig, jag är ganska ny i bloggvärlden, Nu har jag hittat dig. kommer nog tillbaka. Ha en bra dag

    SvaraRadera
  2. Ser kanot ut!! Såg att du ringt i helgen, min mobil är som den är och stänger av sig själv ibland, och när du ringde stog jag i duschen =O
    Måste ju också göras =)Hoppas allt är bra med er annars! Får höras snart =)
    Kramis!

    SvaraRadera