torsdag 12 februari 2009

Snö,Snö, Snö

Ska det aldrig ta slut.
Tycker inte om detta väder.
Nä nu vill jag ha vår.
Min kära arbetskollega är sjuk och det är också tråkigt, saknar henne verkligen, det är så kul när hon jobbar.
Jag som hade tänkt sjunga för henne i morgon på hennes födelsedag, jag har haft sångövningar i 14 dagar där hemma till ingen nytta.
Jag får väl säga grattis på födelsedagen till henne, här på min sida för jag vet att hon brukar vara inne och läsa.
GRATTIS Jannice på 25-årsdagen eller var det 29 ???
Jag är verkligen nöjd med min nya bil den går bra och är skön att köra.
Idag blev det ett litet tråkigt innlägg vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag har inte gjort något.
Ha det gott alla vänner och bryt inga ben nu i halkan.

2 kommentarer:

  1. hej min vän. va synd att jag ej är på jobbet och får höra din underbara sång som du övat så på...... 29+ fyller jag haha
    vi ses nästa vecka,det är den här ungdomliga kroppen som ej orkar med därför är jag hemma. vi skulle varit i värmen med carina tycker jag,eller hur?
    ha en bra dag och ta det lungt imorgon.
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Det är väl fint med snö bara vi kan få vägverket att lägga värmeslinger under vägarna så de är bara :)
    Nu då svergie har så mycket el så kan de väl tänka på oss som sliter på våra vägar.
    De kan väl unna oss lite eller vad tycker ni :))
    Kram på dig

    SvaraRadera