söndag 8 februari 2009

Slut på helgen.

Precis hemkommen från jobbet och har äntligen avslutat helgen. Nu är man ledig i 2 helger.
Kom hem till ett gubbfritt hem, han är och spelar bingo. Snart ska jag lägga mig på soffan och vifta på tårna lite, och inte göra någonting alls.
Imorgon är det måndag, ska kika på en annan bil, en Bmw 328i combi börjar bli trött på min, den har börjat gå som en påse nötter och jag känner att jag inte vill lägga ner en krona till på den.
Så det är nog dags för ett byte.
Blir det som jag har tänkt, ja då blir det en långtur till tyskland isåfall eventuellt på lördag. Behöver fylla på skafferiet med vätska, nu är det alldeles tomt .
Min vän Carina åker till spanien på tisdag till sol och värme. så visst är man lite avundsjuk. Här får vi gå och frysa och bli blöt medans hon ska ligga och sola och springa med sommarkläder och ha 20-25 grader varmt.
Tänk inte på oss stackare lilla vän. Men det är du väl unnad hoppas du får riktigt roligt för det skulle jag ha haft.
Vi tar igen det till våren när vi på jobbet smiter iväg några dagar. eller......
Skulle verkligen vara kul om det blev av som vi har tänkt göra.
Jag var inne på nätet idag och tittade på bussresor. Det fanns t.ex till prag i april 4 dagar med buss för ca 1700 kronor. det är ju överkommligt med all inräknat.
Här kommer dagens tankeord: På tidens vingar flyger sorgen bort.
Kram på er alla och ha en bra kväll för det ska jag ha.

1 kommentar:

  1. Din sida ser kanon ut!!
    Jag såg ditt mail och mailar tillbaka med lite instruktioner så snart jag kan!
    Tack för att du gillar min sida =D
    Visst är det kul att blogga? =)
    Kramar!

    SvaraRadera