måndag 2 mars 2009

Ringde in och vann


hej på er alla.
Titta vilken bild jag hittade på nätet. HaHaHa undrar just vad det är för ras. ser ju ut att vara något mellan människa och hund. Ganska otäck eller?
Den är nog photoshopad

Gissa vad jag gjorde i förmiddags? Jo jag ringde in på Jackpott som är ett direktsänt Tv programm och jag VANN. 500 spänn. JIPPI. Idag är jag inte alls okej. Har blivit dunderförkyld USCH vill inte vara det. Och det är ju så typiskt, jag och en arbetskamrat ska ju ha fest på fredag. Jag MÅSTE bara bli bra tills det. Finns det någon som har bra tips på hur man snabbkurerar sig? Nu är man ledig i 2 dagar ska bli skönt. Men i morgon ska jag in till Halmstad om jag inte blir sämre.

3 kommentarer:

  1. Huu vilken läskig bild....

    SvaraRadera
  2. tjena
    ja det va ingen vacker hund siv. då blir det ingen simning ikväll då.....
    nä bättre att du blir frisk till på fredag när vi ska ha fest. känner mig själv inte helt ok,ont i kropp,huet och mår illa. måste ju gå om för ja är bara ledig idag.
    kram på dig

    SvaraRadera