tisdag 10 mars 2009

Tycker synd om mig själv


Ligger på soffan och tycker synd om mig själv. Nu äter man praliner och massor av choklad. Gullig bild jag fick på mejl från syrran, tyckte bara att den passade så bra just nu. Igår kväll kl 21.00 tog jag min flygstol och flög till Malibu och besökte Charlie, Alan och Jake Harper (2,½ män), Ja de må jag då säga det är inget dåligt strandhus han har där. Men jag längtade hem igen, den där charlie har ju bara sex i huvudet, ingen står väl ut med honom. Jag drack mitt kaffe och tog flygsoffan hem kl 22.00 då var jag helt slut. På vägen hem beställde jag en lille en "Cocilana". Sen landade jag i mitt sovrum kl 02.10.

2 kommentarer:

  1. Hihi har du feber, det där lät lite flummigt =) Såg att du ringt men jag satt mitt i en grej på jobbet. Svårt att ta samtal här =p

    SvaraRadera
  2. Nä inte direkt feber men man blir ju lite hög på cocilanan HAHAHA

    SvaraRadera