fredag 6 mars 2009

FREDAG; fredag

JIPPI äntligen fredagen kommen, Och ikväll blir det FEEEEST. Ska bli skitkul. Vi blir 27 stycken som kommer och så många hade vi inte räknat med. Jag lär väl aldrig få hyra lokalen någon mer gång efter den här kvällen HAHAHA. Men man lever bara en gång och då ska man ha kul. Jag är inte riktigt okej ännu, men det märker man inte av ikväll. Man lär väl känna av det i morgon istället. Jag har så mycket att göra idag så jag hinner inte skriva så värst mycket nu, men i morgon så får ni höra alla detaljer. Klockan 13 ska jag ner till hudvårdsalongen och göra en makeover. Ha en bra fredag alla. Nu är mina besökare till min sida uppe i över 830 stycken Verkligen kul.

1 kommentar:

  1. Ha ha ha Till vilken nytta skall du ha din mekaup :)) den försvinner ju ikväll ingen kommer att märka den utom jag och Pia som kommer tidigare och har vår syn ibehåll :))
    Och det är väl inte 70 procent på den :))))))
    Fast så duktig som du är så tror ju säkert gubben din på det :))
    så snäll som han är *Ler
    Kram så kommer jag snart, jag hade inte rymt så långt bara in på toaletten för att göra mig lite distrekt fin till ikväll.
    Min gubbe ljög för din gubbe som alltid * Asg
    Kram så länge

    SvaraRadera