måndag 16 mars 2009

Våren år 1964


Idag var jag och hälsade på min kära lilla mamma som bor 2 mil bort. Jag tittade på gamla kort och hittade ett på mig där jag är nästan 1,5 år. det är taget våren 1964. Då var man så liten och söt. Nu är man bara söt. Då visste man ingenting om livet. Man var så liten och oskyldig. Det var bara mammas och pappas pussar och kramar som gällde och inget annat. Tänk vad tiden går fort. Det är nu man ska passa på att leva livet och ha kul. För rätt vad det är så är det över. Och livet går inte i repris. Så till er alla. LEV LIVET NU OCH HA KUL.

1 kommentar:

  1. Du har så rätt man ska leva livet och ha kul för när man minst anar så kan benen slås undan..
    Vilken söt liten tös :-)
    Javisst får du länka mig bara kul.
    Ha det så gott//Annica

    SvaraRadera