söndag 8 mars 2009

Festen blev lyckad


Festen i fredags blev verkligen lyckad. Vi hade så kul. God mat, trevligt folk och roliga lekar. Blev berusad som vanligt och dansade på bordet hahaha. men är det fest så är det fest. Då bjuder jag verkligen på mig själv. Ja då ska man ha roligt. Men nu så är jag verkligen ännu sämre mot vad jag var i förra veckan, nu är det sängläge med ont i halsen, feber, yr i huvudet och ont i rören. Ska beställa tid till läkaren i morgon behöver nog antibiotika. Usch och jag som vill jobba, men är man sjuk så är man. Orkar inte skriva mer just nu måste krypa ner under täcket igen. Ha en bra kväll alla. Nu är mina besökare uppe i över 900. Riktigt roligt är det.Tack alla ni som vill titta in på min sida.

2 kommentarer:

  1. Sugen på att fräscha upp dina naglar?
    Jag har skrivit en steg för steg guide om hur du gör en glittrande fransk manikyr på bloggen! Kolla gärna in den!
    www.tildasthoughts.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. ja siv festen blev lyckad
    tack för i fredags
    men va synd det är om oss sjuklingar,snyft snyft
    kram och krya på dig

    SvaraRadera