onsdag 18 mars 2009

Strålande solsken


Vaknade kl 07.05 i morse till strålande solsken ute. Hääääärligt, äntligen lite sol. Det riktigt sprätter i kroppen när man får se solen. Idag är det onsdag och bara 2 dar kvar tills jag börjar jobba igen. Jag riktigt längtar dit, är så trött på att gå hemma nu. Var sjukskriven till och med igår. idag och i morgon är mina lediga dagar. Och jag saknar mina goa, rara arbetskamrater. De är de bästa man kan tänka sig att jobba med. Idag tänker jag kila ner till jobbet en sväng, det är stormöte där, så man får se vad de har att ta upp. Igår var jag och spelade bingo, och det blev en liten vinst på 300 kr. Det får man vara nöjd med. Imorgonkväll ska jag med en vän på "Italiensk afton" Paolo Roberto kommer dit. Man får provsmaka olika italienska rätter och dricka vin till självkostnadspris. Ska bli kul. Jag berättar mer efter det.

1 kommentar:

  1. Kul med Italiensk afton, hoppas ni får en kul kväll, och visst är det härligt med solsken.
    Kram

    SvaraRadera