fredag 27 mars 2009

Fredag, Fredag, fredag



Ja så är äntligen fredagen kommen och det är HELG. har jobbat hela dagen och är nyss hemkommen. Men oj vilket väder vi har haft idag. Inatt snöade det som bara den, imorse regnade det, ja det bara öste ner, efter det kom det hagel som var 1 cm stora och sist kom det strålande solsken. Så det är bara åskan som fattas. Ikväll ska jag till Lönsboda och spela bingo, tänkte jag skull kamma hem 10 000 kronor, Ja inte skulle jag bli ledsen om jag vann det. Den vackra bilden kommer från tingellings, och det är kopieringsförbud på den. Det är min bästa väninnas sida. har ni inte varit inne och kikat på den så kan jag rekomendera er att göra det den är verkligen fin. Nu måste jag slänga mig in i duschen ska snart iväg men jag skriver mer i morgon. Och jag önskar er alla en trevlig fredagkväll. kram på er alla.

1 kommentar:

  1. Lycka till på bingon se till att kamma hem storkovan nu, så det blir en skön resa till solen
    Kram på dej

    SvaraRadera