tisdag 31 mars 2009

Ett tråkigt inlägg idag


Hej alla glada. Här kommer ett tråkigt inlägg idag. Har inte något roligt att skriva om precis för det har inte hänt någonting alls. Har jobbat hela dagen idag. Nyss hemkommen, håller på att koka makaronor med köttfärssås, mmm vad gott, jag bara älskar makaronor. Ikväll ska jag spela bingo, kanske man har tur och kammar hem 5000 kronor, jag skulle då inte bli ledsen för dom pengarna, men som vanligt så blir det då inte jag. I morgon har vi vinlotteri på jobbet, vi är 22 stycken men inte vinner jag någonting där heller, har aldrig gjort det fast det var jag som drog igång det. Och jag blir säkerligen grundlurad i morgon oxå, för jag är då verkligen lättlurad. Jag hoppas jag har något roligare att skriva om mitt nästa inlägg. Ni får stå ut. Ha en bra kväll alla glada och sköt om er samt var rädd om er. En riktigt stor kram till er alla från mig.

1 kommentar:

  1. var rädd om dej du också och lycka till på bingon
    Kram

    SvaraRadera