lördag 18 juli 2009

Det funkade

Som jag skrev i mitt inlägg i går så skulle jag ju försvinna hemmifrån och inte berätta för gubben vart jag skulle. För han vill ju aldrig följa med någonstans. Sagt och gjort, jag drog i väg till Hässleholm sen till Tyringe och hade hur roligt som helst. När jag hade varit borta i ungefär 3 timmar så ringde mobilen. Gissa vem som ringer och undrar vart jag är någonstans. Jo, gubben. Jag sa att jag är ute på äventyr, att jag var på väg till Tyringe och skulle gå på förmedlingscentralen. Vaaaa fick inte jag följa med undrade han. Näe svarade jag det är inte lönt att fråga dig för du säger bara ändå näe. Gissa om jag mös. Jag hade nog stora horn i pannan igår, hahaha. Jag var kanske lite elak igår. Men, men nu kanske han följer med lite oftare. Vaknade i morse klockan 05.50 blir galen på mig själv. När man får sova så är det helt omöjligt, det går bara inte. Har varit uppe långt före tuppen på min semester. Så nu på måndag när man börjar jobba igen så kommer det med all säkerhet att vara segt att stiga upp. Här bara spöregnar det just nu och åskar. Ska nog vara sådant här väder hela dagen och i morgon med tror jag. Har planer på att köra på en auktion i morgon som logger mellen Ryd och Tingsryd Kvarnamåla heter stället. Ha nu en bra lördag .

1 kommentar:

  1. Hejsan! Tack för kommentar i min blogg :) Kul blogg du har,här ska jag titta mej omkring lite....drinktips jo jag tackar!
    Ha det bra!

    SvaraRadera