fredag 24 juli 2009

Mors lilla Sivan i skogen gick

Kände ni vibrationerna i marken i förrgår, när jag var med tösen och plockade blåbär. Det var bara det att jag stampade alldeles för hårt. Blåbären ramlade ju av från blåbärsrisen, så jag hittade inte dom. Jag fick ihop ca 3 dl dem gav jag till henne. Jag som var inne på Maxi och köpte mig en blåbärsrepa och tänkte att nu skulle jag minsann fylla min 10 liters spann, lätt som en plätt. Men icke sade nicke. Man får ju sitta här och skämmas nu. Skandal säger jag bara. Jag gav upp alldeles för lätt. Nu får jag allt ta och skärpa till mig så här kan man ju bara inte bete sig. Jag får göra ett nytt försök och se om det går bättre. Men jag är ju alldeles för ormrädd. Det är nog det som är felet. Igår var jag i Sölvesborg i Sandviken och hälsade på min syster. Det var riktigt kul. Alldeles vid havet hade de hyrt en villa. Ikväll vill jag att ni alla håller tummarna för mig för jag ska till Lönsboda. Där är det ett jättebilbingo i kväll med superbra vinster. På sista spelet är det någon/några som vinner 50 000 kronor jo ni läste rätt. Jag skulle inte bli ledsen för dom pengarna det hade suttit fint i min plånbok minsann. nu får ni ha en trevlig fredag och helg. Själv är det min jobbehelg men det får gå det med. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar