måndag 27 juli 2009

Vart har dom tagit vägen???

Jag undrar likadant som Polargrevinnan, vart har bloggföljarna tagit vägen de är borta med vinden. Jag kan inte se dom på min sida. Kan ni???? Undrar bara vad som har hänt. De har varit borta från min sida nu i tre dagar. Nu får man äntligen vara ledig i två dagar, har som sagt jobbat helgen och den var minsann kämpigare än vanligt. Kanske bara för att man har haft semester och varit hemma och latat sig. Tar nog ett par veckor innan man kommer in i rutinerna igen. Nästa sommar ska jag minsann plocka ut fyra veckor i stället för två. Men jag ska ha lite semester nu i september tänkte jag. Idag sov jag riktigt länge ända till klockan var 09.00 har inte hänt sen i vintras. Har städat hela lägenheten och ska snart ställa mig i duschen för att sen åka till grabben och hälsa på honom. Jag antar att man får på med städhanskar där med. Dum som man är så skämmer man bort dom alldeles för mycket. De kan ju faktiskt städa själva. Men har man väl börjat med det så tänker dom nog " morsan kommer snart och hon kan ju inte med att se dammråttor så hon tar det när hon kommer" är det inte så eller har jag fel???. Nu får ni ha en bra dag. kram

4 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jag kan se 11 bloggföljare när jag går in på din blogg...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men vännen, tog du bara två veckor! Det tar det ju bara för att varva ner... förtår att du inte kände dig redo att gå tillbaka redan.

    Törs jag berätta för dig att jag har ett långt sommarlov varje år...

    KRAM ♥

    SvaraRadera
  3. Tjingeling vännen, här har du en, har varit iväg på semester utan datorn, haft det skönt och njutit av sol och härliga lugna dagar, 1:a semesterveckan redan gått....det går så snabbt..

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Hej... Nu är man hemma igen ... Läser och uppdaterar mig vad som hänt... du verkar vara vid gott mod och ha humor kvar trots allt regnande i sommar.../// Kram

    SvaraRadera