lördag 25 juli 2009

Packade helt i onödan

I går eftermiddag satt jag och tittade på olika resmål på internet. Jag har alltid velat åka till Maldiverna. Och då bestämde jag mig för att hit ska jag åka nästa vecka. Jag plockade fram resväskan och packade den färdigt stoppade ner passet och for sen i väg till Lönsboda för att hämta hem 50 000 kronor på bilbingot. För det var ju jag som skulle hämta hem den summan. Men Ha,ha,ha vad jag blev snuvad på dom. Inte var det jag som fick dom. Näe det var någon annan som kammade hem dom och helt ensam de slapp dela. Snacka om tur. Så nu blir det till att packa upp allt igen. Näe jag skojar bara den är inte packad. Men man kunde ju ha fått packa den idag. Ha en trevlig lördag alla så hörs vi sen. Kram.

3 kommentarer:

  1. Drömma är gratis!
    Men du ta på dig gummistövlarna och ge dig ut i skogen igen. Det är för kallt för ormarna!

    Jag ska gå alldeles strax ♥

    SvaraRadera
  2. Som sagt,drömma är gratis!
    Va kul att du gillar Queen (maken gillar dem mer än mej,men visst är dom bra!) du hade älskat konserten i fredags!

    SvaraRadera
  3. Trist att du inte vann, du får fortsätta spela.
    Kram

    SvaraRadera