söndag 5 juli 2009

Semester Jipiiiii


Då har man nu äntligen påbörjat sin semester, min första dag idag häääääärligt. Har bara tagit två veckor. Jag sparar hellre dagar och tar strödagar i höst och vinter kan vara ganska skönt det. Nu ska jag bara njuta av mina veckor och lata mig. Ligga på soffan och vifta på tårna och göra vad som faller mig in. Det kommer att bli dagsutflykter förstås. Men inga övernattningar. Man har ju vovven att tänka på och hon gillar inte alls att åka bil. Möjligtvis kan man få henne ner till sjön där hon kan bada. I eftermiddag blir det bilbingo. På tisdag ska jag på auktion i Farabol som ligger ca 4 mil härifrån. Ska se om de har roliga och billiga fyndlådor man kan släpa med sig hem. Jag brukar köpa såna lådor för 20-30 kronor där finns ju alltmöjligt roligt i dom och sen säljer jag det på loppisar. Faktisk jättekul. På onsdag ska jag gå på Hästveda marknad . Nu ska jag sätta igång med lite städ tänkte jag. Ha nu en bra söndag alla så hörs vi sen Kram

5 kommentarer:

  1. Hej , kul att du gillar min blogg :-)
    Du är välommen tillbax när som helst :-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Skönt med semester=) Njut och vicka på tårna du.
    Till min och morbrors loppis är det nog lite långt bort från dig...sisådär 50 mil norrut i mitten av Närke. Men jag hoppas på mycket folk:)

    SvaraRadera
  3. Heje vad fin din blog har blivit...riktigt nice.ha det gott på semestern
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nu idag kan vi ta varandra i hand !!! Jag har också gått på semester... Ha en underbar ledighet !!! // Kram

    SvaraRadera
  5. En fin blogg och tack för kommentar din kommentar hos mig.

    SvaraRadera