onsdag 1 april 2009

Äntligen vårvärme

Oj, vilket väder vi hade igår. Temperaturmätaren klättrade minsan upp till 12,5 grader varmt. Trodde inte det var sant, så jag gick och tvättade av glasögonen, sen gick jag och titta efter igen. Och jodå minsann det stämmde alldeles precis. Fåglarna kvittrade så härligt och man riktigt kännde hur vårkänslorna sprätte i kroppen. HÄÄÄÄRLIGT. Och de har ju sagt att på lördag kan det bli ca 15 grader varmt, Och det blir man ju inte ledsen för. Så blir det det , ja då åker minsann min grill fram och fläskfilen hamnar på grillen. Idag börjar jag jobba klockan 13 till 21.15 har en sådan dag på 6 veckor. men det får gå det med. Var ju och spelade bingo i går. Och minsann så vann både jag och gubben så det var riktigt kul. Kram på er alla och ta nu tillvara på de fina dagarna.

3 kommentarer:

  1. Det ska bli härligt med värmen och solen. Och tack för dina ord på min blogg.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du gillade min blogg :)
    Din var också väldigt trevlig!

    SvaraRadera
  3. Jaaa grilla e gott, man bara väntar nu på att man ska kunna sitta ute och mysa igen.
    Ha det gott och grattis till Bingovinsten
    Kram

    SvaraRadera