tisdag 28 april 2009

Fobi



Hjälp jag har sån fruktansvärd FOBI för fästingar. Hittade en på min ankel
och jag trodde jag skulle DÖ. Gubben stod i duschen och hade låst dörren. När jag upptäckte den sprang jag in och skrek som en galning att han skulle öppna. Ut kom han med håret fullt utav schampoo och trodde det hade hänt något allvarligt. Men när han fattade vad det var så brast han ut i ett gapskratt, trodde det hade slagit över för mig. Jag skrek, ta bort den annars ringer jag efter ambulans. Han tog bort den sen blev jag lugn igen, men vad det är otäckt med dessa rackare. Vet inte vad jag hade gjort om han inte var hemma. USCH säger jag bara.

1 kommentar:

  1. Jag skrattar när jag läser för jag reagerade likadant förra sommaren. Jag hatar fästingar och så satt det en på mitt ben, och det var mitt i natten. Jag kallade på min man, jag var hysterisk.Vi fick leta överallt efter fästingbortagaren och jag var depsperat.

    Dock var jag rädd länge efter för de kan ju överföra smitta. Jag lustläste på nätet.
    De små djuren är något av det äckligaste jag vet.
    Kram

    SvaraRadera