tisdag 28 april 2009

Fyllekort från lördagsfesten

I lördags var vi på en liten grillfest hos bästa vännerna. Riktigt kul hade vi. Men jag som hade varit sugen på Martini i en hel vecka var på bolaget och handlade bland annat en sådan. Och gissa vad jag blev besviken när påsen bara trillade omkull på kvällen och den gick sönder. Så det fick bli en massa annt gott istället.


Linslusarna är i farten ska alltid vara först på bild. (jag och Jane)


Här är Jane och hennes gubbe i någon diskussion




Lille gubben och jag




G
u
b
b
e
n






Jane tycker jag ska skydda huvudet mot solen och värmen med en byxblöja



Här ska jag göra mig rolig och gömma mig i en sopsäck när den tippar omkull jag trillar rätt i en hörna och får en kattlåda (tom som tur är) över huvudet





Här börjar jag se suddigt






Här
d
u
b
b
e
l
t






2 kommentarer:

  1. Du kan konsten att festa du tjejen
    må så gott
    Bibban

    SvaraRadera
  2. Hahahaha! Shysst fest!
    Ser ut som att ni hade precis hur kul som helst!

    SvaraRadera