söndag 12 april 2009

Påskpyntat i City

Utanför affären.



Parkeringen vid affären.
med min bil i bakgrunden.





Mitt i City



Mitt i City



Ja så här pyntas det i City. Inte direkt något vackert. Men man får vara glad att de gör något. Och framför allt det får stå och inte bli förstört. Ska snart i väg och jobba igen är bara hemma på rast. Sen är man ledig i 3 dagar ska bli skönt. men jag hoppas att det blir lika fint väder då ochså. Egentligen är jag bara ledig 2 dagar men har tagit semester på onsdag. Det blir ett litet kort inlägg idag. men ska skriva mer i morgon ha nu en fortsatt trevlig söndag alla så hörs vi. Kram på er.

1 kommentar:

  1. Jag tycker det ser kul ut med alla fjädrar. Hoppas du får en skön ledighet, jag ska bara vara ledig i morgon sen är det jobba igen.
    Kram

    SvaraRadera