torsdag 2 april 2009

Inställd



Jaha, då blev nu min resa till Blåkulla nästa vecka inställd. Ska ju jobba och har tittat på fel arbetsvecka. Så här har man dammat av dammet från kvasten, putsat kitteln, tränat på ramsan , kokat bryggden och tränat hunden inför flygresan till ingen nytta och helt i onödan. Och hunden som verkligen såg fram emot detta. Men jag får väl ta en rundtur med henne nu i helgen när man är ledig. Kan ni tänka er att igår hade vi här i Osby 17 grader varmt och i dag visar mätaren på 14 grader. Man tror inte det är sant. Jag ska då verkligen njuta hela helgen. Idag ska jag få fixat min dator av en bekant som kommer till mig. Den är så förbannat slö så man får ju nästan kruppanfall på den. Så han ska göra så den blir som ny igen. Vi ska installera om alla skivor och programm. Nu får ni alla ha en underbar dag och njut nu av det vackra vädret för man vet aldrig när det slår om igen. En stor kram till er alla.

1 kommentar:

  1. Synd det där med påsk...men du kanske kan ta en tur efter påsk...för den varar väl till jul..hahahha eller var det tvärtom
    ha en riktigt bra dag...jag ska åxå jobba i påsk

    SvaraRadera