torsdag 9 april 2009

Idag har jag

Jag har putsat, jag har fejat, jag har dammat och jag har sprayat hela huset. Så nu har jag riktigt påskfint hemma. Och gubben har minsann hjälp till. Ja det brukar han göra frivilligt, han är duktig och man behöver inte tjata utan han ser vad som behöver göras. Så nu är det bara till att sitta och njuta av den goda doften som kommer när man har städat. I förmiddags tittade jag på David Letterman på tv. Jag brast ut i ett gapskratt då han säger att USA:S ekonomi är så urdålig att nu till och med får kyrkan spä ut vigvattnet med vanligt vatten. Man kan undra vart han får allt ifrån, han är rolig den mannen. Sen har jag även hunnit med att vara i Visseltofta och lukta på en nyfödd liten bebisflicka, gud så söt hon är. Jag ville knappt åka hem. Och hon låg och sov så gott på min bilring som sitter runt midjan. Nu ska jag fixa till lite middag, det blir kotletter sen ska vi iväg till Broby och spela bingo.

1 kommentar:

  1. Så skönt att du fått städat, då kan du koppla av ordentligt.
    Jag önskar dig glad påsk.
    Kramar

    SvaraRadera