söndag 26 april 2009

Blomstrande tider

I fredags var jag ute och gick. Jo ni läste alldeles rätt, jag var ute och promenerade. Jag som är så fruktansvärt lat av mig. Tar bilen vart jag än ska, men nu är det så att den står på verkstan tändningslåset har kärvat ihop. Så jag hade ju inget annat val. Och det var riktigt härligt. Nu är jag rädd för att det kanske blir en ful ovana. Och jag hade kameran med mig och tog lite kort på allt som slår ut nu. Visst är det härligt, synd bara att den här tiden springer iväg så fort. Så här långt har det grönskat i norra skåne.











3 kommentarer:

  1. Härligt med promenad, jag hoppas det blir en gooood vana..hahhaha skönt. Vilka vackra bilder du har tagit på promenaden. Det är lätt att man stannar ofta på sin promenad när det finns så mycket att fota. Ha en skön söndagkväll
    Kram Bibban

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken härlig grönska ni har!
    Här i Stockholm har löven precis börjat synas på träden :)

    SvaraRadera
  3. Såna fina foto. Det går så fort nu så man hinner knappt med i svängarna.
    Ha en fin vecka.
    Kramar

    SvaraRadera