torsdag 16 april 2009

Vaknade i morse

I morse vaknade jag klockan 07.00 till strålande solsken och mysigt fågelkvitter. Och det är verkligen riktigt härligt att vakna till. Jag ligger och drar mig en liten stund och bara njuter till kvittret, sen stiger jag upp. Dricker mitt kaffe. Och jag bara njuter. Och sen vips så är solen borta, Vart tog den vägen? NÄÄ jag vill ha den tillbaks. Och nu ser det nästan ut som om det skulle kunna börja regna när som helst. Ska inte göra så mycket nu på dagen, För det hinner jag inte. Ska jobba ikväll och i morgon heldag, sen är man ledig hela helgen. På lördag är det outlett här i osby, Ja det är på söndag med, men jag ska dit på lördag. Då kan man verkligen shoppa billigt. Roligaste stället är på Drivarack där får man fylla kassar för 50 spänn och det är allt möjligt roligt. Ni får se bild på lördagkväll. Nu måste jag gå ut med hunden. Ha en bra dag alla. Och var rädd om er. KRAM

3 kommentarer:

  1. Men du, det bästa är att fåglarna fortsätter att kvittra även när solen inte lyser, det är skönt. ha en kul dag i dag.Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du hälsat på hos mig och du tack för kommentaren så att jag hittade vägen hit till dig. En blogg jag kommer att besöka igen och igen...
    Visst är det härligt att vakna till solens strålande sken och fågelkvittret, låter skoj med outlet, hoppas du hittar massor med fynd.
    Skaffa dig nu härliga stunder där på ditt arbete och ha det så gott!

    SvaraRadera
  3. Vakna till fågelkvitter- lyckost. Här vaknade jag till ljudet av sopmaskiner, som tar bort all sand på gatan.
    Jag längtar ut till landet, men det är för kallt på nätterna. jag har gasolvärme i min Polar, men vill inte bruka den på natten.
    Ha det så bra, fast du måste jobba hälsar Viola

    SvaraRadera