söndag 19 april 2009

Shopping och bakfylla

Jag berättade ju i tidigare inlägg i veckan att jag skulle gå på outlett på lördagen. Det har jag gjort, Där gick jag med min vänninna från i fredags, bakfull och med huvudvärk, ingen höjdare men vad gör man inte när man nästan kan handla gratis. Det roligaste stället är på Drivabolagen där man får fylla bärkassar med grejor och bara betala 50 kronor. här är bilder på ett litet utbud på vad jag asade med mig hem. jag har nästan lika mycket till. Det är grejor till butiksvärde på nästan 15000, som jag bara har gett 850 kronor för. Nu undrar ni säkert vad jag ska med alla saker till, jo jag säljer det vidare på Ronneby loppmarknad. Så där gör man sig en bra hacka. Jätteroligt är det med. Ha en bra kväll alla.







6 kommentarer:

  1. Aaa outlet är såå trevligt=)
    Vi kommer på söndag!! =) Då tänkte vi ta en repa på Ikea innan och vara där när det öppnar. Du kan fortfarande då på söndag?
    Kraaam

    SvaraRadera
  2. Vilken bra ide´... hoppas du gör dig en rejäl hacka.
    Nu när du gick där bakfull o allt ;)

    SvaraRadera
  3. Här kan man tala om att asa.;0) Det var ju rena fyndet, sånt är kul.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Det var rejält vad du fyndat, bra idé... köp och sälj.
    Önskar dig en mysig måndag :)
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  5. OJ OJ OJ va grejjer. du kan ju öppna en butik. Lycka till och kram på dej

    SvaraRadera
  6. Milda makter vad grejer! till den affären vill jag med :D kram

    SvaraRadera